3. nädal

BBC ja Le Figaro: Kas nad suutsid kohaneda?


Traditsioonilised meediakanalid on oma riikides alati juhtinud positsiooni, kuid digitaaltehnoloogia ja uue meedia arendamisega on kohanemine muutunud kriitiliseks. Selles ajaveebis kaalume, kuidas need kaks väljaannet uut meediat kasutavad.

 1. BBC: Edukas uue meedia kasutamisel

BBC on üks kuulsamaid ja autoriteetsemaid uudisteallikaid maailmas. Briti korporatsioon kasutab aktiivselt uusi tehnoloogiaid teistega konkureerimiseks.  

Sotsiaalmeedia: BBC kasutab uudiste levitamiseks aktiivselt sotsiaalvõrgustikke. Nende lehed Twitteris, Facebookis, Instagramis ja YouTube'is võimaldavad teil uudiseid kiiresti jagada, aga ka otse avalikkusega suhelda. 

Mobiilirakendused ja taskuhäälingusaated: BBC arendab kõigi platvormide jaoks mobiilirakendusi, mis võimaldab kasutajatel igal ajal sündmustega kursis olla. BBC arendab ka taskuhäälingusaateid, mis meelitab audiovormingut eelistama publikut.

Veebiplatvorm: BBC News pakub oma veebisaidil uudiseid, videomaterjale ja infograafikat.

2. Le Figaro: traditsiooniline ajakirjandus

Le Figaro on Prantsuse päevaleht, üks vanimaid ja austatumaid väljaandeid Prantsusmaal. Le Figaro püüab ka uue digitaalse maailmaga kohaneda, kuid selle uue meedia kasutamine pole nii edukas

Sotsiaalmeedia: Le Figarol on lehti sellistes sotsiaalvõrgustikes nagu Facebook, Twitter ja Instagram, kuid nende sisu nendes platvormides piiravad peamiselt ametlikud uudised ja lingid põhikohal olevate artiklitega.

Mobiilirakendus: Le Figarol on ka mobiilirakendus, mis võimaldab kasutajatel uudiseid lugeda ja värskendusi saada. Paljud materjalid on saadaval ainult tasulise tellimuse järgi, mis piirab sisu kättesaadavust.

Meediasisu: erinevalt BBC -st, kus videomaterjalid mängivad olulist rolli, piirdub Le Figaro traditsioonilise teksti ja piltidega. See muudab Le Figaro sisu teiste kaasaegsete uudisteallikatega võrreldes "konservatiivsemaks".




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

1. nädal

2. nädal

4. nädal